Plasarea în maxi-taxi

Prețul publicității depinde de formatul (aria) autocolantului și de numărul de vehicule. O gamă largă de formate și costuri accesibile vă permit să desfășurați campanii publicitare chiar și cu un buget mic. Decorarea creativă a autobuzelor mari va distinge vehiculul de fluxul general de mașini, va atrage atenția diferitelor grupuri de consumatori. La proiectarea schiței publicității, pentru decorarea creativă a autobuzului, este nevoie de o abordare creativă.

Plasarea publicității pe autobuze, microbuze și alte vehicule este larg răspîndită în toate orașele mari din lume și este recunoscută ca o componentă integrală a campaniilor publicitare de succes. Datorită unui număr mare de avantaje: zona suprafeței publicitare, acoperirea unei audiențe vaste a potențialilor consumatori, plasarea pe vehicule este foarte eficientă. În funcție de caracteristicile produselor, publicitatea pe transport poate fi concentrată într-o anumită zonă a orașului, în care se află centrele de vînzări ale acestui produs sau de acoperit o suprafață mare a orașului, dacă produsele sunt vîndute într-un magazin din alt sector.

Tipuri de publicitate pe diferite rute de transport public:

     autocolarea microbuzelor si autobuzelor, inclusiv decorare creativă;

    stickere (autocolante) în interiorul saloanelor: pe geamuri, pe scaune, inclusiv pe spatele scaunelor;

     pe balustrade;

     publicitate pe monitoare, ecrane.

Diverse opțiuni de lipire – publicitatea pe perimetrul autobuzelor și taxiurilor permite la  atragerea atenției unui anumit public țintă:

    perimetrul stîng – șoferii, pietonii;

    perimetrul drept – pasagerii, pietonii;

    perimetrul din spate – șoferii, pasagerii;

    perimetrul din față – pasagerii, pietonii.

     autocolarea completă, inclisiv decorare creativă – pietonii, șoferii, pasagerii.