Plicuri

Plicurile în stil corporativ – reprezintă un tip de produs care este utilizat în principal pentru a introduce scrisori, documente, prospecte publicitare și alte corespondențe pregătite pentru expedierea oarecărei persoane sau pentru expedierea către destinatar.

Astăzi, plicul este unul dintre detaliile necesare ale atributelor corporative ale oricărei companii. În ciuda apariției poștei electronice, plicul poștal nu și-a pierdut relevanța. Plicurile în stil corporativ sunt adesea folosite pentru corespondența poștală, corespondența de afaceri și livrare prin curier.

În afară de aceasta, plicurile îndeplinesc funcția unui mediu de publicitate prestigios, mai ales dacă plicurile au un design excepțional. La un nivel cu cărțile de vizită și formularele întreprinderii, plicurile de corespondență reprezintă un element important al stilului corporativ al unei întreprinderi, al unei companii etc.

La pregătirea schiței plicului, putem produce o imprimare personalizată: tehnologia de imprimare a datelor variabile permite afișarea pe fiecare plic a datelor personale ale destinatarului – NPP și adresa.

Compania Nano-Art Group oferă imprimarea pe plicurile finite prin două moduri:

Imprimare offset pe plicuri de la 1 culoare. Acest tip de imprimare este ales pentru imprimarea unui număr mare de plicuri de același tip. Lotul minim pentru imprimarea plicurilor prin offset – 500 de bucăți.

Imprimare digitală pe plicuri este potrivită pentru loturi mici de la 1 pînă la 500 de bucăți. Acest tip de imprimare oferă avantaje dacă este necesară imprimarea pe plicuri cu design creativ sau dacă este necesară personalizarea.

Pentru a afla despre costul designului și despre fabricarea plicurilor, dvs. puteți utiliza datele noaste de contact sau să completați formularul de comandă.

Nu uitați să informați:

  • Tipul plicului dorit (pentru comoditatea dvs.) mai jos ve-ți găsi un tabel
  • mărimea lotului
  • culoarea imprimării