Chișinău Bd. Ștefan cel Mare și Sfînt 145
Panourile publicitare de pe străzi, drumuri și de pe pereții clădirilor, demult au devenit un lucru obișnuit în orașe. Tablourile frumoase și luminoase atrag atenția de zi pînă în noapte. Billboard-urile străzilor pot avea dimensiuni diferite și carcase suplimentare, care conferă rigiditate construcției.
Informațiile de pe billboard ar trebui să fie scurte la maxim și potrivite pentru percepția imediată. În acest sens un rol important îl joacă vizualizarea și fontul mare a textului. Imaginea trebuie imediat să transmită esența propunerii dumneavoastră și să atragă publicul țintă. Billboardul poate fi cu iluminare și fără, în funcție de necesitatea de a atrage clienții în timpul cînd va fi întuneric.
Billboard-urile publicitare – prețul pentru producere la Chișinău, producerea panourilor publicitare cu iluminare, exemple de lucrări
Răspândirea panourilor publicitare în Chișinău și în Moldova sa datorat unei concurențe sporite între diferite companii și organizații. Publicitatea eficientă pe un panou cu o imagine și cu un text memorabil este o modalitate excelentă de a atrage potențialii cumpărători și de a le comunica despre serviciile oferite.
Billboard-urile sunt adesea situate în locuri cu o mulțime de oameni, de exemplu, pe străzi mari, pieți și stații de metrou. În fiecare zi acestea sunt văzute de sute de mii de oameni, printre care cu siguranță vor fi și clienții dvs. Dacă le-ați interesat cu oferta dvs. atractivă, aveți șansa de a obține un client fidel pe o perioadă lungă timp. Un analog al billboardului publicitar, dar mai accesibil la preț, este pilonul publicitar, care are un plus sigur – locul acestuia poate fi schimbat de atîtea ori de cîte ori aveți nevoie dvs., alegînd un loc nou acestuia în fiecare zi. Un alt tip de publicitate exterioară mobilă este așa-numitul om-publicitate. În același timp, posterele publicitare pot fi îmbrăcate pe persoană doar din față sau din față și spate, persoana merge pe străzi diferite și atrage astfel clienții.
Cuprinde toate segmentele populației. Deoarece billboard-urile atârnă în locuri publice, ele sunt văzute de diverse straturi sociale ale societății. Aceasta vă permite să promovați în mod eficient produsele sau serviciile dvs., precum și să creșteți gradul de recunoaștere a brandului. Acest lucru este valabil mai ales pentru bunurile de consum.
Multiple locuri de plasare. Billboard-urile pot fi plasate pe pereții clădirilor, lîngă piste, pe străzi aglomerate. În plus, acestea pot fi folosite și în clădiri, în centre comerciale și în birouri. În unele cazuri, billboard-urile sunt montate pe sau deasupra gardurilor.
Efect multiplu asupra clienților. Mulți oameni merg zilnic pe aceleași căi. Văzând billboard-ul aproape în fiecare zi, unul dintre trecătorii va fi cu siguranță interesat de oferta dvs. În plus, puteți comanda mai multe billboard-uri și le puteți amplasa în locurile cu apariție mai frecventă a potențialilor consumatori.
O varietate de dimensiuni ale billboard-ului. Dimensiunea pînzei publicitare poate varia de la 0,2 mp la până la câțiva metri pătrați.
Reprezintă un complement bun la alte tipuri de publicitate. Publicitatea de înaltă calitate pe panou va fi un mare ajutor pentru alte instrumente de publicitate utilizate de organizația dvs.
Atunci când clientul dea comandă de publicitate, el se confruntă cu întrebarea ce tip de bază să aleagă: o tabletă sau un billboard. Aceste modele sunt similare, dar au propriile caracteristici.
Tabletele publicitare sunt fabricate din policarbonat, compozit de aluminiu sau plastic din PVC. Cel mai adesea acestea sunt folosite pentru plasarea pe pereții din interiorul clădirilor, deoarece acestea nu suportă întotdeauna condițiile meteorologice dure. Imaginea poate fi aplicată cu ajutorul imprimării full-color sau a aplicațiilor cu pelicule de vinil.
Billboard-urile publicitare pot fi realizate din plastic, policarbonat sau compozit de aluminiu, totuși, la construcție suplimentar se adaugă carcasă metalică sudată pentru montare pe stalpi sau pe fațadele clădirilor. Ea întărește billboard-ulul și îl face potrivit pentru utilizare în zone deschise cu încărcături mari de vânt.
Înainte de a produce orice publicitate exterioară, designerul și inginerul nostru desenează o schiță de proiectare care specifică dimensiunile exacte ale construcției, luând în considerare metoda de fixare și aspectul panoului publicitar viitor.
Apoi, se fabrică carcasa metalică pentru billboard, în conformitate cu metoda de amplasare, el poate reprezenta o carcasă metalică, în cazul amplasării lui pe fațadele clădirilor sau carcasă metalică cu suporturi pentru a fi adîncit în sol sau betonat. Apoi, se produce însuși billboard-ul: pe plastic, policarbonat sau compozit de aluminiu se aplică imaginea (imprimare full-color sau aplicație), billboard-ul se fixează pe carcasă și este gata pentru asamblarea ulterioară. În cazul utilizării pe billboard-ul publicitar a pînzei pentru banner, pe carcasă se întinde pînza de banner cu textul sau grafica imprimate, trebuie de luat în considerare faptul că pînza bannerul nu este la fel de durabilă ca plasticul, și pentru plasarea pe termen lung a billboard-ului este mai bine să se utilizeze plastic sau policarbonat.