Amenajarea vitrinelor

Amenajarea elegantă a ferestrelor inevitabil atrage atenția oamenilor care trec alături. Aceasta oferă o oportunitate excelentă de a face publicitate a ofertei dvs., pe care o vor vedea potențialii clienți.
Există mai multe opțiuni de amenajare a vitrinelor. Proprietarii pot folosi imprimarea în format mare, compozițiile cu iluminare și alte produse publicitare care vor produce un  efect copleșitor asupra publicului.

De ce în Chișinău nu ve-ți întîlni vitrine goale?


În Chișinău, există întotdeauna o luptă intensă concurențială pentru clienți. Proprietarii companiilor și a punctelor de vînzare fac tot posibilul pentru a atrage un cumpărător potențial în localul său. Autocolante cu imagini aprinse și de înaltă calitate reprezintă un tip de publicitate concis și minimalist pentru ferestrele din cafenele și vitrinele magazinelor.
Trecătorii și șoferii atrag atenția asupra fontului mare și designului colorat, prin aceasta familiarizându-se cu oferta. Reprezentanții publicului țintă percep imediat publicitatea și o memorează sau solicită imediat serviciul.

Caracteristicile de amenajare a vitrinelor comerciale

  1. Impact direct asupra publicului țintă. Înainte de a comanda publicitatea, merită de efectuat o cercetare de marketing, care vă va oferi informații despre publicul țintă. În baza acestor cunoștințe, dvs. veți putea să dezvoltați competent o schiță de proiectare a ferestrelor magazinului. Acest lucru vă va ajuta să vizați potențialii clienți care au nevoie de serviciile sau produsul dvs.
  2. Design bine-gîndit. Pentru ca publicitatea să fie acceptată pozitiv, este important să examinați cu atenție aspectul și gama de culori. Designerii noștri vă vor elabora o chiță eficientă a publicității dvs. viitoare, care va ține cont de particularitățile organizației dvs.
    De exemplu, pentru amenajarea vitrinei unui butic de patiserie se poate de ales prăjituri și torte  delicioase, iar pentru amenajarea unei vitrine cu pește – produse de mare apetisante. 
    De asemenea, merită din start  să vă gândiți la amplasarea imaginilor și a textului publicitar, în dependență de distanța dintre suportul publicității și trecători. Cu cât trecătorii  sunt mai aproape de suportul de publicitate, cu atât mai jos ar trebui să fie plasate informațiile de bază.  
  3. Alegerea suportului publicitar potrivit. Pentru publicitatea pe vitrine cel mai des se utilizează:
    • Peliculă autoadezivă. Este fabricată din vinil de înaltă calitate și poate avea dimensiuni și forme diferite. Dvs. puteți alege o bază transparentă sau albă, tipul de suprafață (mată sau lucioasă) și tipul de adeziv. La proiectarea vitrinelor magazinelor de produse, se folosește adesea adezivul detașabil, ceea ce permite să îndepărtați rapid și în mod curat pelicula veche și să lipiți una nouă.
    • Pelicula perforată. Această peliculă are, de asemenea, un suport auto-adeziv, și totuși, datorită perforării, acesta permite trecerea luminii în interior. Trecătorii de pe stradă văd o imagine întreagă, în timp ce lumina zilei înfundată pătrunde în interior.
    • Hîrtia. Acest material este unul dintre cele mai rentabile, datorită căruia publicitatea poate fi schimbată mult mai des. Acest lucru este potrivit în mod special pentru cafenele, restaurante și baruri, unde în mod constant se schimbă și se adaugă felurile de bucate.
    •  Expoziții din cifre de înălțimi mari și manechine. Deseori  pe ferestre sunt instalate figuri și obiecte realiste care reprezintă oameni și scene din viață. Acest lucru reprezintă publicul țintă și ajută la atragerea atenției.
  4.  Iluminare bună. Lumina amplasată corespunzător evidențiază vitrinele de pe fundalul pereților  și de celelalte clădiri. O iluminare moale atrage privirile și vă ajută să vă faceți publicitate a serviciilor dvs.  non-stop. În plus, iluminarea ajută la îmbunătățirea vizibilității imaginilor, în cazul în care sticla strălucește orbitor datorită instalării necorespunzătoare.  În prezent, pentru iluminare se utilizează lămpi fluorescente sau LED-uri.
  5. Îngrijire regulată a publicității și înlocuirea ei la timp. Pentru ca publicitatea să fie eficientă, trebuie să  spălați în mod regulat ferestrele și să monitorizați funcționalitatea luminii de fundal. În timpul iernii, este necesar să se trateze fereastra cu compoziții speciale care împiedică înghețarea. La o ardere puternică, pelicula merită să fie schimbată mai des, astfel încât culorile să nu se estompeze.
    Angajații organizației ar trebui să monitorizeze strict relevanța propunerii. Dacă faceți publicitate unei promoții sau unor condiții speciale, trebuie să eliminați imediat publicitatea la sfârșitul campaniei.